În cât timp se face livrarea biletului?
Imediat după plată, veți putea descărca biletul dumneavoastră sub formă PDF. De asemenea, biletul vă este expediat pe email de îndată ce primim confirmarea de la procesatorul de plată.
Trebuie să printez biletul?
Nu este necesar să printați biletul. O copie digitală pe telefonul dumneavoastră poate fi prezentată la intrare pentru validare.
Este posibilă rambursarea biletului?
Cu excepția cazului în care se specifică altfel pe pagina evenimentului, toate biletele sunt livrate prin email și nu sunt rambursabile. Vă rugăm să consultați Termenii și Condițiile noastre pentru mai multe informații. În anumite situații luăm în considerare schimbarea biletelor pentru o altă dată. Vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail contact@marelegatsby.ro.
Cu cât timp în avans ar trebui să ajung la eveniment?
Vă recomandăm să ajungeți cu 30 de minute înainte de începerea evenimentului. Acest lucru vă va permite să vă așezați confortabil și să vă bucurați de atmosfera unică înainte de începerea spectacolului.
Ce se întâmplă dacă ajung târziu?
În cazul sosirii târzii, vă vom găzdui în cel mai bun mod posibil, dar pentru a minimiza perturbările, este posibil să fiți nevoiți să așteptați sau să fiți așezați într-un moment potrivit al spectacolului.